پارسی وب
دانلود بازی و نرم افزار و بازی و ...

 انسان هایی که وقت را طلا دانسته و برای لحظه به لحظه ی زندگی خود برنامه ریزی کرده اند از جمله دسته انسان های دقیق و موفق در زندگی خواهند بود.امروزه ساخت بازی های شبیه سازی شده ی زندگی انسان رو به گسترش است و می توان به عناوینی چون سری بازی Sims ، Ranch Rush 2 Europa 140 و … اشاره نمود . یکی از مشهورترین این بازی های این سبک ، Sim City نام دارد.عنوانی که با گیم پلی و گرافیک خیره کننده ی خود ، شما را در نقش یک شهردار قرار داده  و  وظیفه ی هدایت شهر را به شما می سپارد. حال باید با اتخاذ برنامه ریزی مناسب و دقیق آماده ی تبدیل یک شهر کوچک به شهری گسترده و پیشرفته بشوید و قدرت استراتژی خود را بسنجید . کلید شهر در اختیار شماست ! از شواهد منتشر شده میتوان فهمید که EA قصد ایجاد تحولی در سری بازی Sim City داشته است ؛ البته برای این تحول می بایست ریسک هایی  انجام داد که اگر با موفقیت روبرو نشود میتواند ضربه ی بزرگی به بازی وارد نماید. یکی از شروط اصلی اجرای این عنوان ، آنلاین بودن و اتصال به اینترنت است.هدف EA از انجام این کار را احترام گذاشتن به طرفداران اصلی SimCity اعلام کرده و بر آن عقیده دارد که نباید حق گیمرهایی که نسخه ی اصلی و اورجینال را خریداری میکنند توسط افراد سودجو و کپی باز زیرپا گذاشته شود و باید همه ی بازیکنان Simcity از شرایطی متعادل برخوردار باشند ؛ البته یکی از مزیت های آنلاین بودن ، بهره گیری مستقیم و رایگان از امکانات جدید ارائه شده توسط Maxis بوده که در نوع خود قابل تحسین است.Smicity با استفاده از موتور Glass Box ساخته شده است.برای اولین بار ، بخش چند نفره به بازی اضافه شده و گیمر پای به دنیایی جدید خواهد گذاشت ؛ دنیایی که برای اداره ی شهر به طور همزمان با دیگر دوستان خود وارد عمل می شوید و طی برنامه ریزی های که توسط خودتان انجام خواهد شد ، سکان هدایت گوشه ای از نقاط شهر را بر عهده خواهید گرفت.

SimCity PC-Razor1911

 

SimCity pc cover دانلود بازی SimCity برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 بازی در دهه ۵۰ میلادی در سانفرانسیسکو رخ می دهد و کاراکتر اصلی بازی شخصی به نام Joe است که به دلیل سرقت مسلحانه به ۴۰ سال حبس محکوم شده است.در طی بازی شاهد او و همسرش Christine خواهیم بود که مانند بازی های این سبکی با استفاده از سیستم کوله پشتی معماهای بازی را حل می کنند. گرافیک بازی بصورت کارتونی میباشد و حالت تحریری دارد و با حل پازل و معماهای چالش برانگیز بازی روایت جالبی پیدا میکند.

۱۹۵۴ Alcatraz PC-FLT

 

1954 Alcatraz pc cover small دانلود بازی 1954 Alcatraz برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 همواره داستان سری Thief بسیار غنی بوده و با شخصیت اصلی خود یعنی Garrett به خوبی توانسته است در دل بازیکنان جای بگیرد. با وجود این که استودیوی سازنده‌ی بازی که Eidos Montreal نام دارد بر این موضوع تأکید می‌کند که قرار است Thief یک ریبوت از این سری باشد، اما با توجه به نمایش‌هایی که تاکنون از آن شاهد بودیم، به‌نظر می‌رسد که بازی همان DNA قبلی خود را حفظ کرده است و دچار تغییرات محوری نشده است. Thief در یک دنیای فانتزی و تاریک نیز به وقوع می‌پیوندد که لوکیشن‌های آن بیشتر از سبک Steampunk و دوران Victorian الهام گرفته شده اند. شخصیت اصلی بازی همانند نسخه‌ی قبلی Garrett است که به مدت زیادی از محل زندگی خود دور بوده است ولی تصمیم می‌گیرد که پس از چندین سال به آن بازگردد و به دنبال ماجراجویی‌های جدیدی برود. او فرزند تاریکی است و سعی می‌کند همیشه در خارج از روشنایی به سرقت بپردازد تا کارهای وی نیز افشا نشود. شاید یکی از ویژگی‌های اخلاقی شخصیت اصلی بازی که باعث شده او را نسبت به سایر دزدانی که با آن‌ها آشنایی داریم، متمایز کند این است که گرت برای جمع آوری ثروت و سرمایه نیز دزدی نمی‌کند، بلکه او به خاطر حس ماجراجویی‌ای که در وی نهفته است، این کار را انجام می‌دهد و این موضوع سبب می‌گردد که گرت برای ماجراجویی به خطرناک‌ترین مکان‌ها برود و دزدی کند. هر چیز گران‌بهایی که در این بازی حضور دارد، مقدمه‌ای است برای آغاز یک ماجراجویی جدید. در نمایشی که از Thief مشاهده کردیم، شاهد بودیم که او پس از این که شئ گران‌بها را پیدا می‌کند، قدرت جادویی خاصی را بدست می‌آورد و بعد از این که خطرِ شناسایی شدن را احساس می‌کند، پا به فرار می‌گذارد.

Thief PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۵.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت دوم بازی Thief.Update.v1.2.incl.DLC-RELOADED به پست اضافه شد|

 

Thief pc cover دانلود بازی Thief برای PC

 

dvd دانلود بازی Thief برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در شش DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۱۶۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Thief برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 قسمت دوم سری بازی Broken Sword 5 عرضه شده است. این بازی که قرار است در ۵ اپیزود منتشر شود داستان یک نقاشی گران قیمت و تاریخی را روایت می کند که شخصی به نام جورج و یک روزنامه نگار به نام نیکو مسئولیت رسیدگی به آن را بر عهده گرفته اند ، بازی دارای سبکی کلاسیک و تم راز آلود است که برای گیمرهای ماجراجو بسیار جذاب خواهد بود ، داستان و ماجراهای بازی در سراسر اروپا اتفاق می افتد و گرافیک ۲ بعدی که برای ساخت آن به کار رفته است بر جذابیت بازی افزوده است . یکی از ویژگی های بازی این است که با شخصیت ها همراه می شوید و نوعی تعامل با شخصیت ها دارید به طوری که تا مدت ها نمی توانید این بازی را فراموش کنید . برای رسیدن به اهداف خود , در مقابل شما پازل ها و معماهای جنایی و پلیسی وجود دارد که در بعضی مواقع شما را به چالش می کشد و باید با تکیه بر توانایی های خود آنها را حل کنید.

Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 PC-FLT

 

Broken Sword 1 Episode 1 pc cover small دانلود بازی Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 Reaper Tale of a Pale Swordsman یک بازی کم حجم جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۴ توسط Hexage ساخته وبرای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بار دیگر شیاطین و هیولاها به زمین بازگشته اند و هرج و مرج بزرگی راه انداخته اند و حالا شما در بازی باید در نقش یک شمشیر زن سیاه پوش ماهر ظاهر شوید و به جنگ با این موجودات پلید و خبیث بروید. این جنگجویی که شما کنترلش را دارید میتواند در جنگ ها بزرگ تعداد زیاد دشمنان را از پا در بیاورد. در بازی Reaper Tale of a Pale Swordsman ماموریت های زیادی وجود دارد که شما میتوانید هر کدام را انتخاب کنید و به کشف اسرار بیابان ها بپردازید. در این بازی شخصیت های مختلف بسیاری وجود دارد که هرکدام از آن ها دارای توانایی های منحصر به فرد خودشان هستند. برای شخصیت شما هم در بازی بیش از ۳۰ مهارت ویژه طراحی شده است که شما باید برای بدست آوردن ها ماموریت های پر چالش را پشت سر بگذارید.

Reaper Tale of a Pale Swordsman PC-ALiAS

 

Reaper pc cover دانلود بازی Reaper Tale of a Pale Swordsman برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 بازی کامپیوتر NaissanceE جهان ناشناخته یکی از بازی های سبک ماجرایی و اول شخص است که توسط Limasse Five طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز همان کمپانی سازنده , آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . بازی در یک محیط مرموز و هدف اصلی آن , کاوش در یک جهان عمیق و حل معماهای پیش روی شما است . این نسخه شما را به یک سفر فلسفی خواهد برد و تجربه هنری جدید را برای شما رقم خواهد زد . عمیق و عمیق تر به جهان Naissance نگاه کنید . اکثر اوقات بازی , کنجکاوی و منطق بر بازی حاکم خواهد بود و کنترل حرکات و هماهنگی در آنها , شما را برای رسیدن به هدفتان کمک خواهد کرد. هدف اصلی بازی آن است تا پلیر تنهایی را درک کند و احساس نسبت به یک جهان پهناور ناشناخته را در خود حس کند و همچنین به زیبایی های آن نیز پی ببرد . جهانی که به نظر می رسد فقط برای زنده ماندن ساخته شده است ولی هرگز این طور نیست . تخیل , یک کلید مهم و کلیدی برای لذت بردن و درک جهان NaissanceE است . پیاده روی بر روی یک ساختار کشف نشده , سوال های زیادی را در ذهن شما در مورد ماهیت این جهان به وجود خواهد آورد .

NaissanceE PC-RELOADED

 

NaissanceE pc cover small دانلود بازی NaissanceE برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی

 بازی کامپیوتر Jazzpunk جازپانک یکی از بازی های سبک ماجرایی و اول شخص است که توسط Necrophone طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی Adult Swim آن برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . این بازی مجموعه ای از ماجراهای کمدی است که در واقعیات سرد جنگ جهانی اتفاق می افتد و از طرفی دیگر مسائل جاسوسی شرکت های بزرگ و جرایم اینترنتی را نیز به چالش می کشد . گیم پلی بازی با الهام از فیلم های کمدی حقه بازی و انیمیشن سال های گذشته , همچنین با تمرکز بر اسباب بازی های عجیب و غریب , محیط های خارق العاده و کشف جهان باز ساخته شده است .

Jazzpunk PC-HI2U

 

Jazz Punk pc cover دانلود بازی Jazzpunk برای PC



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 5 فروردين 1393برچسب:, توسط محمد شفیعی
.: Weblog Themes By PayamBlog :.